vrijdag 14 mei 2010

Emergency

Vandaag(vannacht) een grote inzet gehad met de SES! Om half acht(het is dan al donker) is er een eind hier vandaan een bus het ravijn in gegaan. Ondanks 50 km bergweggetjes waren wij met de truck binnen drie kwartier ter plekke als een van de eerste. Moesten eerst afdalen om toegang te hebben tot de bus waar nog zo'n 10 mensen bekneld zaten. In samenwerking met ambulance,politie en brandweer heeft het zo'n 2 uur geduurd om iedereen eruit en naar boven te krijgen. Helaas had de chauffeur het ongeval niet overleefd(ik zal hier niet in detail gaan!) en waren er zeker 4 patienten zwaar gewond. Het overgrote deel waren het oudere mensen. Nadat iedereen eruit was hebben we nog alles opgerumd en een na briefing gehad waardoor we uiteindelijk pas tegen 1 uur s'nachts thuis waren. Dit was een van de grootste ongelukken hier in de buurt sinds een jaar of 10.
Door dit alles ben ik niet in de gelegenheid geweest om Lenny te bellen. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik bel morgen nog!

1 opmerking:

  1. Ha die oud buurtjes,
    Ik dacht weer eens een keertje kijken op jullie site en ik weet heb dit al vaker geschreven, maar wat is het toch mooi bij jullie. Ik weet dat jullie daar ook gewoon de dagelijkse dingen, zoals werk school hebben, maar het lijkt wel een groot vakantiealbum.
    Het ga jullie goed en de groetjes weer.
    Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen