woensdag 6 oktober 2010

Schoonmaakwerkzaamheden



We zitten midden in het storm seizoen en de regen moet eigenlijjk nog komen. Om te vermijden dat de goten verstopt raken en het water dan niet weg kan moeten deze af en toe een keer schoongemaakt worden. Via de SES ben ik inmiddels gekwalificeerd om dakwerk te verrichten en kan ik ook alle materialen krijgen. Moeders is niet thuis dus opperde ik het idee aan Anne en Sophie om mee te helpen en het dak op te gaan. Ik had het nog niet gezegd of Sophie ging al de ladder halen! Die zag het wel zitten!
Het weer was goed en geen wind dus heb ik de dames in een klimgordel gehesen en mee het dak opgenomen. Margo was er achteraf volgens mij niet zo van overtuigd of dit wel een goed idee was, maar veiligheid gaat voor alles!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten